pondělí 17. července 2017

Jaká místa bych jednou chtěla navštívit w/J

 
Ahoj všichni,

 

Společně s Janet Sonrisou jsme se rozhodli sepsat článek na téma ”Jaká místa bychom jednou chtěli navštívit”.


Já bych jednou chtěla navštívit:

  • New York - Tak myslím, že tohle je taková klasika. Už jako menší jsem sledovala různé americké filmy a seriály, často natáčené v New Yorku, a říkala jsem si, že tam bych se jednou chtěla podívat. A hlavně bych se někdy chtěla podívat do Central Parku, ten mě láká asi úplně nejvíc. Jen tak se tam procházet, sedět na lavičkách a pozorovat lidi okolo. Nebo mě taky dost láká Socha Svobody.




  • Orlando - Další z měst ”za velkou louží”, které bych chtěla navštívit. Musí to být krásné město, ale mě láká hlavně kvůli Universal studiu. To je obrovský zábavní park, ve kterém je spousta různých atrakcí. a můžete tam najít třeba i kouzelnické město Bradavice.



  • Seychely - Na tyto ostrovy jsem měla letět minulý rok společně se svojí rodinou, ale kvůli škole to nevyšlo, takže letěli beze mě. Ani nevíte, jak mě to štvalo, protože tohle místo chci navštívit už dost dlouho. Podle fotek, které mi ukazovali tam je opravdu nádherně. Průzračné moře, bílý písek a ty západy slunce? Nádhera!



  • Hawaii - Další z míst, o kterém jsem se dozvěděla díky televizi. Jsou tam nádherné pláže, ale slyšela jsem, že se v moři nacházejí žraloci. Z toho mám docela velké obavy. Nicméně bych se tam také chtěla podívat.
 
  • Austrálie - Podle mě je to hrozně zajímavá země. Když někdo řekne Austrálie, tak se mi okamžitě vybaví klokani. Možná se budete divit, ale ještě nikdy jsem neviděla klokana naživo. Ani v žádné zoo. Kromě klokanů bych hrozně ráda viděla Sydney. Myslím, že to musí být opravdu nádherné město. Asi se budete divit, ale i o Sydney jsem poprvé slyšela v televizi (konkrétně v Hledá se Nemo). Velikou nevýhodou je cestování. Z Evropy se tam letí cca jeden den, což je opravdu náročná cesta.


  • Island - Gejzíry, gejzíry a gejzíry. Musí tam být i nádherná příroda a určitě bych se chtěla podívat i do hlavního města Reykjavíku. Tenhle ostrov mě prostě fascinuje.

  • Japonsko - Do této země bych se chtěla podívat hlavně kvůli její kultuře a architektuře. Můžete tam najít jak starobylé japonské chrámy, tak obrovské moderní mrakodrapy. No, je to země kontrastů.


  • Benátky - Do Benátek se chci podívat hlavně kvůli vodním kanálům a gondolám. Přijde mi to neskutečně zajímavé. Město na vodě.

  • Skotsko - Už jako malá jsem měla ráda záhady. Vždycky mi táta vyprávěl o Lochneské příšeře. Někdy bych jezero Loch Ness chtěla vidět na vlastní oči i s Lochneskou příšerou.


  • Verona - ”Ach Romeo, Romeo! Proč jsi jen Romeo?” Kvůli Shakespearově tragédii bych chtěla navštívit tohle město. Chtěla bych se podívat na Juliin dům a ten slavný balkónek.

*Všechny fotky z tohoto článku jsou použity ze stránky Pixabay.com.

No, radši už přestanu přemýšlet, kam bych se všude chtěla podívat, protože jinak to bude vážně na dlouho. Určitě se běžte podívat k Janet, aby jste věděli, jaká místa chce navštívit ona. Spolu plánujeme ještě další 2 články, ale o nich zase příště.


Doufám, že se Vám článek líbil a určitě mi do komentářů napište, kam byste se chtěli podívat Vy. A chcete navštívit nějaké místo z mého seznamu?
 

26 komentářů:

  1. Všechna tato místa musí být krásná a taky bych je jednou ráda viděla, ale u mě nepatří mezi ta TOP místa, kam bych se chtěla podívat :) Na mém seznamu jednoznačně vede Norsko, když už nikam jinam, tak tam bych se chtěla podívat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že Norsko musí být taky dost zajímavé, taky bych ho někdy ráda navštívila :)

      Vymazat
    2. Orladno, Benátky a Veronu máme stejné :) Orlando jen proto, že tam bydlí mamčin brácha :D :) ale vuli Bradavic bych šla taky do Universalu
      Moc krásné fotky jsi vybrala ❤
      Měj se v lásce,
      Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

      Vymazat
    3. Děkuju :) Do Orlanda bych jela hlavně kvůli Bradavicím :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jéé, ty se máš, že už jsi tam byla :)

      Vymazat
  3. Do Japonska snad jednou pojedu. Přítel je do něho blázen, rád by tam jel rovnou na celý měsíc.
    Jinak se naše cíle neshodují. V Benátkách jsem byla a nelíbilo se mi tam. :D Možná tak na Island bych se podívala, ale asi by to musela být nějaká výhodná nabídka.
    Jsem spíš do hor. Alpy jsou srdcovka. Tatry taky. Chtěla bych projít všechno významnější pohoří v Evropě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Alpách už jsem jednou byla a bylo to tam úžasný! :)

      Vymazat
  4. Na všechna ta místa bych se ráda podívala, jenom bych přidala Švýcarsko:)

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Na pár z týchto miest by som sa tiež hrozne rada pozrela. Dúfam, že nám to raz vyjde :D

    https://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych, podobně jako ty, také chtěla ještě spoustu míst vidět. Pár míst v USA, ale i tady v Evropě. Z těch, co jsi tu nepsala, jsem asi neviděla žádné, tak uvidíme, třeba se nám jednou naše cestovatelské sny splní.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkně napsané to máš a moc se mi líbí ta myšlenka spolupráce s další blogerkou :) Za mě určitě New York, Island, Seychely a Benátky. Do svého seznamu bych ještě připsala Maledivy, Dánsko a Španělsko :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Na Maledivách a ve Španělsku jsem už byla, takže jsem je do seznamu nepsala, ale určitě bych se tam chtěla ještě někdy vrátit :)

      Vymazat
  8. Já zvedám ruku za Island, Japonsko, Skotsko a přidávám Londýn :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  9. Island by som tiež rada navštívila, pekné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherná místa. Snad se ti podaří aspoň některé v blízké budoucnosti navštívit. :) Taky bych ráda zavítala např. do Australie. :)

    Yane nee

    OdpovědětVymazat
  11. Souhlasím se všemi body na tvém seznamu. Jen já bych tam přihodila Paříž, Berlín a asi ještě několik dalších měst.:)
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Paříži a Berlíně jsem byla a doporučuju :)

      Vymazat
  12. Skotsko doporučuji, je to jedna z nejhezčích zemí, kde jsem byla :) Japonsko, Island, New York... tam bych se taky chtěla podívat :)

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
  13. Japonsko musí být naprosto úžasný! :) Ráda bych se podívala do Finska a Norska.

    OdpovědětVymazat
  14. Zo zoznamu ma najviac laka asi Island.

    OdpovědětVymazat
  15. Do Japonska bych se taky ráda podívala :)

    OdpovědětVymazat